Dr. Betül Özcan Dost yra Ondokuz Mayıs universiteto Vertimo raštu ir žodžiu (anglų kalba) katedros asistentė. Dėstytoja įgijo vertimo raštu ir žodžiu (anglų–turkų kalbomis) bakalauro laipsnį Yeditepe universitete 2009 m. su aukščiausiais akademiniais įvertinimais savo kurse. 2013 m. ji baigė vertimo studijas Stambulo universitete, o 2018 m. Gazi universitete apgynė vertimo ir kultūros studijų (anglų kalba) daktaro laipsnį.
Jos mokslinių tyrimų sritys yra vertėjo kompetencijos, audiovizualinis vertimas, dirbtinis intelektas ir vertimo technologijos bei kultūrinių elementų vertimas. Dėstytoja turi praktinės patirties kaip prisiekusi vertėja ir vertėja žodžiu anglų–turkų ir ispanų–turkų kalbomis.
Darius Petrulis yra Lietuvos dailininkų sąjungos Kauno skyriaus narys. Menininkas kuria fotografijos, medijų ir teatro srityse. Daugiau nei du dešimtmečius kartu su Aukse Petruliene kuria tardisciplininį „Psilikono teatrą“.
Nuo 2016 m. Darius Petrulis fotografuoja Žemuosius Šančius – bendruomeniškai gyvą, bet urbanistiškai pažeidžiamą Kauno mikrorajoną. Menininko kūryba – tai ir meninė dokumentika, ir aktyvus dalyvavimas bendruomenės kovoje už savo aplinką.
2022 m. reziduodamas Vienoje, Darius Petrulis tyrinėjo ką tik Naujojo europinio bauhauzo (NEB) pagrindinį prizą laimėjusį architektūros projektą „Gleis 21“. Tai solidarumo principais gyventojų kartu su architektais sukurtas ir pastatytas daugiabutis.
Fotografijų parodoje „Sulieti pasaulius“ menininkas sugretina gyvenimą Kauno Žemuosiuose Šančiuose ir Vienos „Gleis 21“ rezidencijoje, klausdamas, ar sparčiai augančiame mieste įmanoma išsaugoti bendrystę ir ryšį su aplinka?
Prof. dr. Pavels Jurs, Rygos technikos universiteto Liepojos akademijos profesorius ir vyresnysis mokslo darbuotojas, Latvijos mokslo tarybos ekspertas.
Mano darbas ir gyvenimas yra susiję su švietimu – tikiu ir esu įsitikinęs, kad švietimas yra vertybė mintyse, žodžiuose ir veiksmuose!
Esu mokslininkas, kurio tyrimų interesai yra jaunimo pilietinis aktyvumas ir jo vaidmuo formuojant mūsų ateities visuomenę, mokytojų profesinis tobulėjimas, įvairių mokymo ir mokymosi procesų tarpusavio ryšių atradimas bei istorinių procesų vertinimas ir jų poveikis dabarčiai.
Taip pat dėstau pedagogikos, socialinio darbo ir verslumo studentams bakalauro, magistro ir doktorantūros studijų programose.
Apart akademinio darbo, taip pat esu vidurinės mokyklos direktorius ir istorijos mokytojas, tai leidžia man derinti teorines žinias, mokslinius tyrimus ir praktinę gyvenimo patirtį.